dark        
 
 
Parismio blog header photo
Parismio
Posts 3162Blogs 1Following 0Followers 53


 


Login or Sign up to post


 

Ok I wasn't sure if I saw that correctly in the credits but yeah, Masi Oka of Heroes fame is the executive producer of Outer Wilds. That's cool.

 
 
 

I finished Outer Wilds! That was a really fantastic experience full of space mystery and intrigue! It really made me care so much for a dead civilization and the end hit hard in the feels. Haven't felt this way since Undertale and that's a 10/10 game.



 
 
 

Since some of yall mentioned how bad the fallout frontier mod is, I checked some clips of it. Wow, I feel bad for these voice actors having to say many of these lines. I would've been really embarrassed after seeing the end results.

 
 
 

I decided to dip a bit into Outer Wilds' Echoes of the Eye content and uhhh, wow, it feels horrifically oppresive and I am kinda afraid to continue. I think I'll wait until I've beaten the base game. Good lord. Good job on the vibe though.



 
 
 

Oh yeah it's fucking up there for me. Headphones recommended.



 
 
 

Damn disqus, your own website is getting increasingly worse with ads. What is this!?


 
 
 

Yep. I felt this.



 
 
 

Hoooooly shit. I agree with Kevin. Ep.3 of the Last of Us is amazing and much MUCH better than the game. I choked up a few times during it.

 
 
 

I finally got myself a house! Lets goooo!


 
 
 

In the words of Pint, "Attention everyone! There's a fucking house for sale!" Edit: Ok, Im going for another round for a house! No ones bidding on it just yet so fingers crossed ill get it tomorrow.


 
 
 

Aaay. Ena got another trailer.



 
 
 

Dang can't believe I missed this silvagunner rip. This one's a really good combo.



 
 
 

The comments are right, playing this on loop is extremely funny



 
 
 

mmm. If anyone hasn't played the Outer Wilds, they should. Charming as heck game with great music. Any game with a Banjo in its soundtrack is A+ in my book.



 
 
 

I am definitely not the only one to do this.


 
 
 

Everytime I see this amazing vid in my recommended, I always regret not finishing this game. I never seem to get far into it.



 
 
 

Say what's EA doing nowadays? I haven't heard any new info on their projects lately aside from Dead Space. It may be due to a lot of terrible publicity happening to other companies the past year.

 
 
 

Ok I put my lottery ticket in for a house in ff14. So far its just me and one other person aiming for it. Oh it's on random player. It's on. Edit: Well, I didn't get the house. There was still only 2 of us on that lottery.

 
 
 

Uh oh.The husbando and Waifu wars is happening again. Well, if anyone needs a reminder on who's the best, please consider:



 
 
 

Oh shit happy birthday to Wes as well!

 
 
 

Oooooh. Happy Bithday Panda! I hope you have an excellent day filled with Bamboo covered in hot motor oil.

 
 
 

Since a couple of yall have started ff14, here's a official quick and informative beginners guide from Square to get started. I can't share playlists as far as i know so that'll be below.



 
 
 

Heh, I imagine the reason why everyone's username on YouTube has been turned back into @'s is because of Twitter. Don't want anyone impersonating other people again.

 
 
 

Oh this is great. FF14 endwalker spoiler meme below.

 
 
 

Man I can't believe I missed this upload. Its a fun vid describing different kinds of ff14 players.



 
 


About Parismioone of us since 1:11 AM on 05.31.2012

Hey heys! My name's Parismio, great to meet ya. I'm a Dtoider who's been around for good while now. I'm into all sorts of gaming: Consoles, handhelds, and PC, the Ngage. Not a big fan of extreme fanboyism but when I show love to a platform, I love to show it the max! Note that I do like to change my avatar like every few months or so but starting from this bio I'm gonna put my past avatars up here in case y'all wanna see what I used to use or wonder who the hell I am. My last ones were:
(Thank you Dangus Taargus)


So hey, if anyone is interested in trying to friend me online, you can find all my gaming contacts in Dtoid's Master Gamer Contact List created by our dear Robo Panda Z:
https://www.destructoid.com/prepare-to-friendship-dtoid-s-master-gaming-contact-list-376128.phtml

So feel free to hit me up anytime y'all wanna get chummy. I may not be able to play with y'all at times but if you message me , I won't hesitate to at least message back. So that's me and I'll see you on the far side!
 
NEXT